COD... seriöst?

yo. idag fick jag en musch... tack robin! Han ska allt få igen den jäveln haha!

Nu när jag kom hem har jag kollat på The Switch, en film med Jennifer Anistion som mami hyrde igår, den va bra! careface men jag vet inte vad jag ska skriva okeeeeej!

Ska man kanske plugga matte nu... eller kanske kemi.... eller historian... naaa skulle inte tro det va! Fast vad ska man göra annars liksom. nej, nu ska jag och jeppe spela cod... hahah måste bli lite bra på det dära... jag suger.


'

Hahaha det är faktiskt rätt kul... Känner nästan att jag är på gränsen till att vara värsta nörden nu när jag lägger upp en frickin bild... men aja

Jag ska tydligen på spinning sen också! Det ska bli kult :)


Peace out

// Fille

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0