Danni är kung

Hola!
Nu har vi naturkunskap.. det suger.
Hela denna dagen har sugit sönder, tur att man har extremt awesome:iga vänner som får en på bättre humör! Först var det bara allmänt jobbigt att gå upp imorse, håret stog åt alla håll så jag plattade det... inte så smaart eftersom att jag snabbt insåg att det ösregnade ute. Jag var redan superstressad så jag springer runt och letar efter ett jäkla paraply.. hittar jag ett... jadå, det måste varit det finaste paraplyt jag någon sin sett... naaat! aja men iallafall, så jag var redan jättesen till bussen och precis när jag ska låsa dörren inser jag att jag inte har någon aning om vart mina nycklar är... braaa frillan!
Jag hittar iallafall nycklarna tillslut och får skynda mig som satan till bussen...i ösregnet. När jag väl kom fram till busshållplatsen står håret åt alla håll igen och jag ser mer ut som ett troll än något annat... bussen är sen... bussen är proppfull... jag står omringad av fjortisar som sitter och pratar skit om någon tjej.. ja, vad ska man säga. Sedan när jag väl kommer fram till volleyboll-hallen där vi ska ha gympa.. är det låst. så jag får stå där, i regnet,med CC i en halvtimma. Ja vad ska man säga, kan inget annat än att skratta åt hela morgonen. hahaha

Btw så ska jag hälsa från danni att hon är kung på volleyboll.. frillan håller helt med!



// Frillan


Kommentarer
Postat av: hanna

HHHAHAHHAHAHHAHA DU E SÅ JÄKLANS BRA

2011-03-31 @ 11:28:35
URL: http://elsahanna.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0