detta är typ en bloggrejp?

tjaatjaa alla frillans fans ! Danni hääääääääär !
vårat äventyr i borås va helt awesome:igt , frillan får berätta om va vi har gjort om hon vill för jag orkar inte riktigt skriva en roman HEHE när vi kom hem från papi åkte vi till Felicia vi la på vardagsrumsgolvet och lyssnade på musik och jag somnade... HAHA kul cheeeey ! sen gick vi till gymmet... nej jag tränade inte HAHA jag är faktiskt typ sjuk ... super hesa danni ! nu sitter vi här och Felicia pluggar och jag bloggar såklart ! min favvo syssla btw.
Felicia löser KEMIN !! OMFG ! så jäkla bra va ! och jag fattar 0


fina felicia
du är bäääääääst ! 
älskar dej & ditt fluff ! <3 


XOXO DANNI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0