Fricki´n awesome:igt

Och nu, va frillan klar med idrottsarbetet! wihoo fan vad grym jag är, I´m on fire!  och jag fick ihop det till tre sidor till och med! awesome:igt!  Fast när jag väl skrivit klart det var jag så jäkla trött på hela grejen så jag läste inte ens igenom det utan skickade det bara till Jonas.. bra frilliz.

 
Jag och hannabanana hade skojj på naturkunskapen , idag var en bra dag! hahaha sheiki sheiki sheiki

// Felizia (som hanna tycker jag ska börja stava det) jag tycker hanna kan börja stava sitt namn: Hannahq ( med ett stumt q)

Kommentarer
Postat av: Hannahq

Hahahahhahah, då säger vi så!

vad duktig du är!!!!!!

2011-03-17 @ 21:14:03
URL: http://hahihoheh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0