Fuck out lifes

Det gick såhäääääääääääääääääääääär bra på provet!... hehe eller inte. JAG HATAR FYSIK.. PUNKT 
Danni nu bloggar jag bara för din skull så bäst för dig att du läser! Rob har skolkat hela dagen också så han kom nu, värt att komma till sista lektonen eller? Haha weirdooooo
Jag och hanna ska försöka skriva på kemi-labbrappporten som skulle in förra veckan.. wiii ambitiösa tjejor in da house!

Åh FOL.. Nu ska vi få tillbaka spanska--proven också.. kan dagen bli bättre!? skulle inte tro det vaaa

 HAHAHAHA KLOCKREN

//Felicia

Kommentarer
Postat av: danni

HAHA såklart jag läser ! de e jag som får upp din statistik hehe jag kollar in hela tiden i hopp om att du har bloggat ! hihihi men daaah spanska e de tråkigaste ämnet evvvaaahh ! orka komma till den liksom ! hihi ni e så duktiga tjeeejor ! stolt <3 misss yaaah ! <3

2011-03-08 @ 13:16:47
URL: http://daniellarebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0