Godmorgon

Nu sitter jag här i mitt rum. Klockan är 07:01 och mamma är som vanligt inte klar. Hon säger att vi ska åka kvart i och jag är klar halv.. hon är klar tidigast prick... det går bra nu!
Idag ska I-searchen lämnas in, är jag klar?...nej. Men jag har inte såååå mycket kvar, jag hinner säkert skriva det sista på lektionen :)
Idag hoppas vi på att hanna-banana är frisk! Blir så tomt i skolan när en i fab 5 saknas ju!

Idag är det fredag och ikväll blir det bio med emelie och lisa, kul kul :)



Goa tjejer där jaa!


// Felicia

Kommentarer
Postat av: Hanna

å vad jag saknar er!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-03-04 @ 13:17:30
URL: http://hahihoheh.blogg.se/
Postat av: pelle

hahahah love you fille file:)

2011-03-06 @ 20:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0