Godnatt på er!

Yo!
Nu kom jag precis hem från bion, I am number 4. Det var rätt bra faktiskt men det va en stört läskig snubbe som satt och filmade oss... nä usch, han va inte kul! Men jäklar vad snygg han som har huvudrollen i filmen är... dog lite bara.



Nu är jag så trött så jag knappt ens vet vad jag skriver! Åh just det ja, när vi gick på vagnen hem från bion började jag sjunga på "-Everybody says we-ho" , då dör emelie. Hon hade också tydligen gått och skrattat åt den hela veckan! HAHAHAHA




Nej nu måste jag sova, ska upp och träna tidigt imon.. varför liksom, att jag orkar! Men det är kul och efter det ska jag och Danni ut och "resa" .... ända till Borås!

Puss&Gonatt // Felicia

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, ja det ska jag göra!

Jag ska bli biffigare än nima! Moahahha!

<3

2011-03-26 @ 08:59:58
Postat av: Hanna

Haha, ja det ska jag göra!

Jag ska bli biffigare än nima! Moahahha!

<3

2011-03-26 @ 08:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0