I´ve got the "frisör" feeling

Sitter här på vinden i min ensamhet och nördar eminem.. vad händer med världen liksom! Ah och så insåg jag precis att jag inte har något som jag absolut MÅSTE plugga på nu.. är det såhär det känns att gå samhäll.. öh... jag menar frisör! (a)
 
Var precis och tränade.. Smurfen jobbade idag btw! Hahaha han ba "- Jaha, så du har glömt ditt kort nu de senaste tre gångerna du varit och tränat ser jag här..haha" Hahaha jag visste inte att han kunde se det i datorn! Jag har inte glömt mitt kort utan jag har tappat bort det.. supersnälla slarv frillan! Nu blir det ju riktigt jäkla pinsamt nästa gång jag tränar! FML.. Världen går under!... eller så köper jag bara ett nytt kort, det kan man ju också göra ^^ 



 Jag saknade dig lite idag dannebanne! <3


Peace out //Frilliz 


Kommentarer
Postat av: danniiiiiiii

HAHAHAHA duuu e laaa för gooo!! hahaha KLANT <3 du kan låna mitt om du vill :) saknade dej med hörru ! <3

2011-03-08 @ 20:55:46
URL: http://daniellarebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0