"I'll be there for you,'Cuz you're there for me too..."

Hey-yooo!

Historia suger.. stört! det ska bli sååå skönt när provet imorgon är över. det känns som hela mitt liv kretsar kring just detta provet.. vet inte varför egentligen. Men asså det är så extremt många sidor att plugga på så det är nästan så jag har gett upp hoppet.. Nej frillan skärpning! Nu ska jag vara jätteduktig och plugga ett tag, sedan är det träning och efter det ska jag bara plugga lite till... fast jag tror vi vet  allihopa that´s not gonna happen´. Det kommer ju sluta med att jag sitter och nördar Friends istället för att plugga.. Aja men Friends är också utbildning.. man lär sig ju massor! Det känns faktiskt lite som det man lär sig på friends är viktigare än något jäkla krig som hände för hundra år sedan.. önsketanke kanske




// Felicia

Kommentarer
Postat av: rebecka

Åhhhh jag älskar vänner! Men jag nördar greys istället för tillfället! Mkt roligare än historiahelvetet!!! Neeej gröna plus!

2011-03-10 @ 15:59:28
URL: http://daniellarebecka.blogg.se/
Postat av: hanna

älskar att du bloggar så jag har något o göra när jag inte orkar plugga :D he he, historia suuuuuuuger!

2011-03-10 @ 16:09:07
URL: http://hannaalexandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0