Jäkla historia helvete

Okej, just nu är det inte mycket som är bra helt ärligt. Historian går käpprätt åt helvete.. när man äntligen har tagit sig igenom, vad som känns som hur många sidor som helst, har man dubbelt så många kvar. De tar aldrig slut liksom. Och så tittade jag igenom instuderingsfrågorna nu.. kan jag någon endaste fråga..nej.

Sedan stalkar jag ju självklart mina kära klassisars bloggar.. bloggar dom.. nej. Dom sitter förmodligen och pluggar, så duktiga så!.. men jag får bara mer och mer ångest!

Detta är precis varför jag inte går samhäll! Jäkla piss krig som man måste läsa om hela tiden, vad är det för mening med det liksom!

Aja nu ska jag inte klaga mer.. Peace out



//Felicia

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, förlåååt! men nu har jag bloggat (a)

och om det får dig att må bättre har jag inte pluggat någonting!

2011-03-09 @ 22:36:39
URL: http://hahihoheh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0