Me likeeeee

Jag saknar Johanna.. extremt mycket till och med! Jag hatar att vi inte träffas varje dag längre, hatar att inte sitta med dig i skolan och skratta ihjäl oss när Natalia kallar mig för vendela eller nathalie för femtielfte gången! Hatar att inte sitta brevid dig på musiklektionerna och adam spelar gitarr för oss...  
Kommer du ihåg när jag bitch-slapade dig på SO:n.. hahaha förlåt en en gång du! Haha och i 8:an när vi gick och frissade så fort CP sa hej... hahaha^^ och den gången i sommras när jag kom gråtande hem till dig för jag och mamma hade bråkat och jag kastade mig på dig säng, och skrattade för att jag grät och grät för att jag skrattade! haha gud vad hemskt egentligen haha! Åh när Moa föddes, det kommer jag ihåg. Stolt storasyrra där ja :)

Och ALLTID när man träffar någon äldre: "-vad heter du?" .. "-Felicia" .... "Felicia försvann.. "
                                                             "- och vad heter du?".. "Johanna" ... "Kan du vissla johanna.."

Asså gud, ju mer jag tänker på natalia ju mer skrattar jag! "feem aåtta niu sju, börja!  Nock nock nocking on hevans dååååår"      HAHAHAHA asså jag dör!

Jag älskar dig.



// Felicia

Kommentarer
Postat av: Johanna Haraldson

Du är det finaste som finns!

Jag har haft en skit dag, men nu när jag har läst detta svävar jag på ett moln:)

Jag älskar dig minst lika mycket tillbaka.

Postat av: emelie

hahahaha älskar er båda vill jag bara inflika:)

2011-03-09 @ 20:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0