Mormor&Morfar in da house

Hej hej!
Nu har jag och jeppe mormor och morfar här. Så himla mysigt :) Dom står och lagar mat i köket och skojbråkar med varandra, haha typ nykära ju! Helt sjukt egentligen, de har liksom varit gifta i nästan 50år och ändå står de och skojjar med varandra och kramas i köket, haha men blir alldeles glad ju :)

nej nu måste jag gå och vara lite social^^

 
haha helmobbad bild på oss men ah, detta är min morfar iaf haha


Sedan va nästa mission... försöka få mormor att ställa upp på kort, det händer nästan aldrig men jag bad snällt (och hon vet inte att jag lägger upp dom på internet mahahhaa) så jag lyckades få en bild på henne och morfar... därför ser hon lite arg ut med skit samma



Dom är awesome:iga <3

// felicia

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh vad mysigt! :D <3

2011-03-17 @ 16:48:52
URL: http://hahihoheh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0