seterra in my heart

Oj.. jag började visst inte plugga. surprice
hahaha jag sitter här och skrattar för mig själv.. det var nämnligen så stört kul på naturkunskapen idag... jag och robin spelade seterra och rob ville ha 100% på de amerikanska delstaterna när han såg att jeppe hade klarat 99% (Jeppe hade fuskat och haft en karta brevid sig så det gills egentligen inte haha). Efter ett par försök lyckades äntligen rob klara alla delstater rätt, han hade bara två stycken kvar.. då klickar han på fel! hahaha såå himla roligt!
Men i vilket fall som helst lyckades han tillslut att få 100% på seterra.. Stolt grabb där ja!



Lite care på hela inlägget... jag gör allt för att slippa plugga nu som ni kanske märker..

// Frilliz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0