tandläkare är eviiiiil

tjaaaa
Nu sitter och och nördar friends.. precis som vanligt! Det är fortfarande lika kul btw, haha^^
Snart ska jag till tandläkaren som ska kolla att allt ser bra ut efter tandställningen.. asså ni fattar inte hur rädd jag är för att han ska säga att de måste sätta in den där jäkla skrothögen igen! om dom gör det och jag blir fucking braceface igen blir jag så jäkla arg.. bara så ni vet!

Jag har extrem tandäkarskräck.. är lite nervös nu måste jag säga!

Hehe nej nu måste jag snart gå! See ya later... hoppas jag !



// Frillan

Kommentarer
Postat av: hanna

de kommer säkert gå jättebra! :D<3

(hehe o ja jag har redan läst inlägget efter om att det gick super bra men jag tänkte de kanske känns bra att få höra att det kommer gå bra även om de redan gjort:))))

2011-03-16 @ 22:35:27
URL: http://hannaalexandersson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0