Träningsverk..

Igår var jag, Danni och Becka på BOX... fy fasen vad det känns idag! Men men, det är det väl värt, så himla kul va det! Det måste göras om :) Efter det gick vi och käkade lunch på Macidonken MuMs^^ Sedan åkte jag med Danne-banne hem, hahaha skönt att äntligen få prata lite! Nu ska jag vara positiv D... Nu sitter jag här och tittar på Friends men egentligen vet jag att jag måste plugga.. FML asså! "- Bara ett avsnitt till" ... 30min senare... "-Bara ett avsnitt till" och så har det hållt på hela morgonen! Skärpnng frillan //Fille

Kommentarer
Postat av: DANNE-BANNE

HAHA jag har också träningsverk ! asså jag dör på detta det gör sååå ont !HAHA

åå ja de e bra att du positiv nu FF( fiffigafrillan) ! hehe de gillas ! pusss på daaaj min pratiga bebis <3

2011-03-06 @ 12:33:19
URL: http://daniellarebecka.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Hehehe jag har faktiskt inte träningsverk!! Konstigt! Hahahahah skoj var det:D. Känner igen tänket! Nu tycker jag att du ska blogga så jag slipper denna tråkiga fysiken :( BLOGGGGGAAAAAA FRILLAN!<3

2011-03-06 @ 19:46:18
URL: http://daniellarebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0