orkar inte ens komma på (anlända.. hehe ni fattar) någon rubrik

Men vad fasen! Varför bloggar ni inte för.. ni pluggar. get it!
Haha det får mig att känna mig så himla duktig.. verkligen!

La ner historian efter en lite stund och tänkte att kemin kanske var lättare.. men oj vad fel jag hade! Körde fast på första uppgiften så nu sitter jag här och bloggar istället och försöker att inte tänka på alla måsten. Jag måste egentligen göra kemin.. like that´s gonna happen´.. Jag måste verkligen plugga historia och lära mig om hur mycket onödiga saker som helst! När kommer jag ha användning för det här egentligen?! typ om man skulle vara med i postkodmiljonären eller något då kanske.. men då har man ju tre liv-linor.. right?! jag väljer nog att ringa en vän.. elr aa, det beror ju lite på, att fråga publiken kanske är ett säkrare kort.. hihihi skojja bara kära klassisar ^^

 
Hahaha djupt fokuserad i pluggandet... önskar jag var det nu!

Nu ska jag på spinning... hoppas jag lär mig lite om första världskriget där, och gärna lite om ryska revolutionen också please!

Lycka till med plugget mina kära vänner!

// Frillan

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahaha, provet kommer (anlända) så bra imorgon!!!!! :))))))))) hahaha, dubbelhakor!

HAAAAATA RYSKA REVOLUTIONEN!!!!!

2011-03-10 @ 19:01:16
URL: http://hahihoheh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0