Hightech.. fluff style

Tjenare mannen! (Ove style)
Nu är det Solsidan som gäller! Har Felicia pluggat något idag då.. nej det har hon inte. Försöker trösta mig med att det är en dag imorgon också, det kommer gå bra! Idag har jag varit på promenix med min kära kusse i det fina vädret, skönt att få prata lite också :)





Danni tycker att jag ska blogga om hur extremt oteknisk jag är.. vet inte riktigt vad jag ska säga. Teknik är inte min grej helt enkelt. När Johanna var här härom månaden ändrade hon något med bildformatet på tv:n så det blev bra till filmen vi tittade på. Det är bara det att nu när man tittar på tv ser man bara halva bilden... Eftersom jag är den mest otekniskaste personen i världen får jag just nu nöja mig med att bara se halva ansikterna på personerna i solsidan.. det går bra nu! 


Nu ska vi se om frillan kan vara så teknisk så hon kan länka Rebecka och Dannis blogg.. hmm... prova att klicka HÄR så ska vi se om det funkar^^


Kul med skola imorgon, börjar sakna alla nu faktiskt! Speciellt hannabanana som man inte har träffat på hela veckan ju!

// Felicia


Kommentarer
Postat av: danni

HAHAHAHAHAHAHAA du gjorde fetstil på "häromdagen " HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA jag dör på deeej ! HHAHAHAHHAHAHA bajsmacka in ove´s heart!

puuusss

2011-03-06 @ 20:42:26
URL: http://daniellarebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0