Winter´s Bone

Nu kom jag precis hem efter en galet kul kväll med mina tjejor Emelie och Lisa. Bion, Winter´s Bone, var i för sig helt värdelös och vi satt alla tre och suckade oss igenom 1,5h inne i en iskall biosalong. Kul hade vi iallafall, framför allt efter bion då emelie-slemmeli bestämde sig för att dela med sig av sina extremt roliga fel-sms.. hahhaa dör på henne ibland asså hahahha




Filmen va så jäkla dålig och extremt äcklig.. sedan skulle jag gå hem själv från bussen.. tur att man har awesome:iga kompisar man kan prata med i mobilen iallafall :)

Nu sitter jag här med papi i soffan och slö-tittar på kvarteret skatan haha ganska kul faktiskt måste jag tillägga. Hoppas alla har en superdunderbra fredagskväll. Läste precis Danni&Beckas blogg, de verkar ha det grymt iallafall... HAHHAHA

//Frillan


Kommentarer
Postat av: Hanna

åh vad jag älskar att du har en blogg!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-03-05 @ 17:59:42
URL: http://hahihoheh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0