1 x 1 TB Serial ATA-300 7200 rpm

Klocken sju imorse befann jag mig på slottskogsvallen... gympalektionen började en timme senare. Pratade med danni ett tag men sedan träffade hon palmqvist på bussen så hon klickade mig.. snäll_tjej94.
På idrotten hade vi iallafall springteknik, extreeeeemt nödvändigt med tanke på att jag älskar att springa.. not.
Men nu kanske vi i framtiden hinner med våra bussar och spårvagnar. Man ska springa som en halvförlamad struts. Då har man rätt teknik.

Dagen flöt på bra men stannade upp lite på datorkunskapen då vi skulle skriva en uppstats om hur man sätter ihop en dator... helt seriöst, jag hade aldrig hört ens hälfen av alla ord. Tur att Robin finns ibland!

Efter skolan gick jag, Danni, Becka, Robin och Alve till fiorucci. Jag och Becka provade crazy-bananas snygga bikinis och Danni och Robbie anmälde mig aka FeliciaErik till SATS... Jag dör på riktigt om de ringer och säger att jag vunnit ett träningskort där HAHA!

Sedan hamnade vi på Macidonken och bara allmänt chillade på livet. Nu ska jag och Lisa på spinning. Ha d!

// FeliciaErik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0