AWESOMENESS

Godkväll
Jag och Linnea åkte som sagt in till staden och tittade på göteborgsvarvet. Fy vad jag älskar det! Hela stämningen liksom, allt var bara väldigt bra!
Där träffade vi iallafall Robin och så gick vi runt där med honom ett tag. Helt plötsligt hade vi gått ända till frihamnen så vi tre satte oss där ett tag och tittade på några killar som körde sånna, ni vet som fredde åker på i solsidan haha! Robbie tyckte jag skulle skjuta dem för att de var "dumma i hövet" och trodde sig, haha! Vi gick runt i stan ett tag och rätt som det var var klockan nästan sju och jag som skulle träffa danni och becka på kvällen.
Robbie hängde på så vi två åkte hem till mig först (han ville ha vax och min laddare)..utnyttjad tjej, hej!
Hehe sedan skulle vi in i el affäro och köpa med oss godis och red bull... där träffade vi vårt hat-objekt number one! F.Y.Y.F.F.Fabbe
Efter många om och men kom jag och robbie iallafall hem till danni där becka också var. Sedan låg vi och tittade på how I met your mother hela kvällen. Vi är awesomeiga
Tack för ikväll!
// Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0