Danni har rynkor på sin hand

Nationella matte B avklarat! Skönt att det är över även fast jag förmodligen failade totalt! Nu taggar vi inför nationella matte A imorgon wehooooo!

Danni följde med mig hem idag och vi lyckades misslyckas totalt med våran kladdkaka... hehe men det gör inget! Bättre lycka nästa gång.. eller vad säger man haha

Nu sitter vi här uppe på el vindo och danni spelar så fint på min kära gitarr! Nu konstaterade hon ledsamt att hon har rynkor på sin hand och så säger hon -"Alltså jag är sååå rolig, helt sick! Alltså på riktigt!" HAHAHA danni.....



// The frill

Kommentarer
Postat av: hanna

ni e så Fruktansvärt bra ni! gillar er två asså

2011-05-17 @ 22:11:12
URL: http://elsahanna.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0