Finns Det En Så Finns Det Flera

Sådär! Matte A nationella imorgon och jag kunde inte vara mer förberedd... typ.
Jag önskar jag kände så iallafall men det är långt ifrån sant! Aja, hur svårt kan det vara liksom...

Kan ju också tillägga att jag lider lite med nossebro vars favoritpenna slarvades bort av allas vår robin... "Alltså nej, man bara ger och vad får man tillbaka.. ingenting!" HAHA nossebro var riktigt uppörd idag ska ni veta! Vi får hålla alla tummar vi har på att pennan hittas imorgon!

Nej nu ska jag nog lägga mig. För att citera danni :-"Det du inte kan nu kan du inte imorgon heller" . Tack daniella, det värmer. haha!
Det enda problemet jag har nu är att jag har så mycket grejer på min säng så jag kan liksom inte kan sova där.. förstår inte hur det kan hamna så mycket saker på sängen på bara en dag! Helt galet... ni skulle se. Eller nej föresten.. SÅ stökigt är det!

Gonatt nu!



Kommentarer
Postat av: hanna

sheeeeeeeeeeeat va söt

2011-05-23 @ 22:21:09
URL: http://elsahanna.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0