FRIENDS

sorry att jag inte bloggade igår men det blev lite mycket där ett tag...
Igår hade vi iallafall det där jäkla fysikprovet som för övrigt gick käpp rätt åt helvete.
Sedan gick jag, Danni, Becka, Robbie, Alve och Linton till espresso house där vi kom fram till att vi är lite som friends. Haha så klockrent!
Efter det höll vi oss kvar i stan ett tag och bara allmänt hade det bra.
Ett par timmar senare åkte jag med Danni hem och vi satt ute vid poolen (i tjocktröjor btw) och pratade, så mysigt så!
Nu sitter jag iallafall och äter frukost. Av någon anledning tog allt väldigt mycket längre tid denna morgonen och stressad som jag vet tappade jag ut mitt bästa puder på HELA badrumsgolvet. haha bra frillan!
Insåg även nu att jag har sovmorgon idag så jag behöver inte ens stressa. haha *dör*
// Fille

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0