FRILLAN HAR KOLL

Sådär, nu är jag hemma igen! jag och Lisa dog ett par gånger på friskis, fy fasen vad mina armar skakade när skivstången var över och man skulle in i spiningsalen! hahaha
Sedan åkte vi och träffade resten av the gang hemma hos johanna som btw har fått kattungar.. eller a, hennes katt har fått kattungar men det fattade ni. Till och med jag kunde erkänna att de var extreeeemt söta! haha emelie satte tre av dem i hennes knä och vad tror ni hände... egentligen behöver jag inte ens säga vad som hände efetrsom ni vet att hur emelie är men aa... hon tappade en av dem! hahaha och lillen haltade därifrån! Haha det var så himla kul, kattungen överlevde så alla kattälskare därute kan pusta ut!

Jag blev allergisk... som vanligt! Så nu kliar mina ögon så jag vet inte vad jag ska ta mig till! Hehe det va lite kul när vi satt i köket faktiskt. Det fanns fyra små kattungar som sprang runt vid våra ben och jag tyckte ändå att jag hade hyftat koll på vart de var. Helt plötsligt blev en av dem jättestor så jag säger -"Men gud vad stor den blev helt plötsligt!" hehe behöver jag ens säga att det var mamma-katt.....

Jag har pluggat nada idag.

Sweet dreams!
// Frillan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0