GODMORGON!

När vi hade slutat skolan igår gick jag, Danni, Becka, Robbie och Alve till eh. Lite senare kom Johanna, Lisa, Emelie, Vendela och Lisa så det är riktgit najs att de har träffats nu! Sedan var vi tvugna att skynda oss som in i helvete och ändå kom vi typ två timmar sent till desses födelsedagsfest!

Allt var jättebra och så men väldigt kallt! Sedan kan jag ju också tillägga att Emelie tappade bort sin mobil! Tycker synd om henne men det är ju lite komiskt att det var just hon.. världens-klantigase-tjej_94

Nu ligger jag i sängen och Lisa sover så sött är brevid. Snart ska vi till stan baby! Funderar på om jag ska väcka henne... nej, hon får sova lite till så kan jag ringa och se om dannebanne är vaken!



// Fille

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0