GODMORGON

somnade vid tre inatt... bra! Fast det var kanske nästan lite bra, jag är jättepigg nu iallafall! Bara så ni vet har jag inte börjat plugga på naturkunskapen, boken ligger fortfarande så fint kvar i väskan. Men provet är ju faktiskt inte försen på torsdag så något ska jag väl hinna lära mig tills dess!
Usch denna veckan kommer förmodligen gå så himla långsamt men snart är den väl över också... Det ska bli kul att träffa alla igen iallfall!
Nu måste jag dra! C ya
Hämden är ljuv... hahaha <3
// Frillan

Kommentarer
Postat av: rebecka

Alltså fyyyy frilla9! Det är inte okej! Snälla taa bort<3 hahhahahahahaa

2011-05-02 @ 09:31:23
URL: http://daniellarebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0