I DON´T BELONG IN DA FOREST

Liiiiite ångest över all orientering jag har framför mig denna veckan. De som känner mig vet att orientering är bland det värsta jag vet eftersom jag har så fruktansvärt dåligt lokalsinne... det hjälper ju inte direkt att man irrar runt i en skog full av spindlar som man ska hålla koll på samtidgit som man hela tiden måste titta på kartan. Nej, orientering är inte min grej helt enkelt!

Till min största glädje fick jag veta att vi har orientering heeeela fredag-förmiddag. Eller det kommer ju inte bli förmidddag för min del utan fömodligen hela dagen.. aja det ska nog gå bra! Lite fml också på att vi har orientering på idrotten imorgon men samtidigt kan det nog behövas.. inte minst för min del! yaaaay, tagga spindlar i håret och en bortkommen tjej i slottskogen!

// Frillan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0