I LOVE YOU MORE

Skolan var lika awesomeig som vanligt... lite jobbigt med alla nationella bara men vi överlevde! Efter skolan gick jag, Danni och Nossebro till Coffie and Deli och käkade lunch, så himla gott! Sedan åkte jag med Danni hem och tjejen badade i poolen. HON BADADE! haha det var så jäkla kallt! Galen kvinna...
Vi pluggade kemi också!
...eller nej. Vi pluggade inte, vi skrev av facit. Alltså som jag brukar göra då. Naturare och sånt ni vet!
Sedan åkte jag hem och så blev det långpromenad med Linnea. Så jäkla grymt vaaaa!

Igår var det en ny låt... som jag btw har gått och nynnat på hela dagen eftersom det är heeelt omöjligt att lära sig texten. Haha men bra är den iallafall, fast den blir nog bättre om man fattar vad låten handlar om men det är ju som robin säger "underförstått" haha :) 



// Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0