LÄNGESEN

Nu kom jag precis in i värmen igen! Jag och min bästa finaste Amanda har varit på promenad, juste fido får vi inte glömma. Han var med också ju!

Så jävla grym är hon va och dessutom kan jag lite stolt säga att hon gjorde allsvensk debut igår... fan crazy ju! Jag är så jäkla stolt över dig amanda, du anar inte!

Nu skulle jag lägga upp ett riktigt fint kort på henne.. men grejen är att jag har suttit och försökt välja ett kort nu i nästan en kvart! alla kort är så himla fina! extremt fotogeniska amanda, hej!



Vi har också kommit fram till att jag ska börja säga skitsamma oftare. Från och med nu är skitsamma mitt nya favoritord. Det behövs verkligen..

Tack för idag världens bästa. Vad skulle jag göra utan dig

// Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0