LINTON GOES MODEL

Skolan var lika kul som vanligt... vi hade dock spanska nationella, MUNTLIGA! hahaha så himla roligt att Gudrun satt och snackade med Hanna om Nossebro nästan hela tiden, jag och Sina satt bara och tittade på varandra och funderade på om vi skulle sticka, Gudis hade förmodligen inte märkt något. sorgligt

Efter skolan åkte jag och Danni hem till henne i hopp om att vi skulle bli Danni&Felicia-tan igen. Det blev inte så och vi låg och hackade tänder eftersom det blev så himla kallt när solen gick i moln... tabbe-barn!
Så vi gick in, satte oss i soffan, åt och försökte göra engelska-läxan. det gick sådär

Nu är jag iallafall hemma och borde kanske göra klart engelskan, ja det är lika bra. så får det bli!



"-Ser jag ut som han i Calvin Klein reklamen om jag ligger så här?"



Ehm... nästan!

// Frillan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0