Love Is Evol Spell It Backwords I´ll Show You

Jag tycker faktiskt det är lite dåligt att inga av mina favoriter i  fab5 bloggar... skandal tjejer! skärpning
Jag glömde min dator i skolan kan jag ju kanske tillägga... jäkla tabbe-barn!
I mina fysik anteckningar hittade jag en sida där Robin, inte helt förvånande skrivit en rad från Eminems Space Bound "Love is evol spell it backwords I´ll show u". Så jäkla bra egentligen, att man ens kommer på det!
Efter skolan gick jag och hannabanana och fikade! Det behövdes verkligen och jag fick pratat av mig lite om lördagen haha! Så jäkla grym brud!
Jag har mest snackat med Danni i telefon hela eftermiddagen, sedan bröts samtalet men vi var nog ganska klara ändå hihi^^
Nu måste jag skynda, spinning som gäller!
// Frillan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0