NEW YORK, HERE THEY COME

Åh jag glömde ju nästan berätta att jag fick mig en pratstund med Erik och Marcus idag!
Jag har känt dem båda två i hela mitt liv och kan inte riktigt fatta att de åker till usa i augusti... USA! Har vetat om det ett tag nu men det slog mig nyss att de verkligen åker... 
Jag är så himla glad för deras skull, Erik har tjatat om hur han ska till usa och plugga och spela hockey så länge jag kan minnas! Men fy vad jag kommer sakna dem. Usch... men vi har ju en hel sommar framför oss :)









Jag försöker verkligen bara vara glad för deras skull, och det är jag verkligen. Men ändå, Erik och Marcus åker till USA i minst två år om bara ett par månader...

// Felicia




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0