NICKEPICKE ÄGER...

Nu sitter jag och Danni här på hennes golv.. eller aa, om det nu finns ett golv under alla saker. Danni spillde precis ut halva dippen på mattan hahaha! Min mobil hade nada batteri men jag fick låna laddare av världens bästa niklas!! Så jäkla snäll så man döööööör... okej nu överdrev jag väl ganska rejält men eftersom jag, efter många om och men, faktiskt fick låna laddaren är jag glad (nickepicke är förmodligen as-sur)

Fiffiga danni står och predikar om alla förbannade väder-sidor som visar olika och nu försöker vi komma på kod-rörelser för alla. Vi har redan kommit på palmqvist, hello kitty, CC och örnen. På måndag ska vi lära the rest of fab5!

Snart ska lilla jag åka hem alldeles själv i mörkret med bussen... tur att min käraste ägodel (aka mobilen) fungerar då! Annars vet jag inte vad jag hade gjort... eller jo, jag hade förmodligen gått runt och sjungt för mig själv som en frickin idioto..

Nu hoppas vi på att jag överlever hemfärden! Talk to ya later



// Felicia

Kommentarer
Postat av: hanna

åå så söt fille!

2011-05-15 @ 11:29:05
URL: http://hannaalexandersson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0