PAYBACK IS A BITCH

Idag hade vi historiaprov om kubakrisen...kubakriget.....koreakrisen...koreakriget... något sånt iallafall. Som ni kanske förstår hade jag knappt pluggat något alls förutom det lilla jag och danni gjorde igår. bra!

Efter skolan gick jag, nossebro, alve och robin på stan ett tag och hanna köpte en jättefin sjal till sin mamma i morsdagpresent.... undra vad jag ska köpa till min kära moder, morgondagens stora fråga

Sedan åkte nossebro och alve hem medan och jag robbie gick till Jensens. Trevligt!
Jag vet att robin kommer döda mig för att jag lägger upp denna bilden but I can´t help it, haha så himla kul! Han lekte med maten iallafall.... mog1




Efter det gick vi på stan ett tag och robin köpte den där snygga t-shirten på stuk, naaaajs äre!
Juste, vi anmälde Alve till SATS grejen också, haha!



Haha så himla klockrent! Nästa gång ska jag anmäla robin. Payback is a bitch...

// Fillefilé

Kommentarer
Postat av: Becka

Gjorde du ditt fina jensens moove eller? Hahahahha klockrent! Skrattar fortfarande åt det<3

2011-05-27 @ 20:59:48
URL: http://daniellarebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0