STEEEEKARN

Naturkunskapen gick ganska så mycket åt helvete men vad säger man... skitsamma!  Nu är det gjort och det känns så jäkla skönt att faktiskt inte ha något att plugga på för tillfället.. har glömt bort hur det känns! Sorgligt

Sedan åkte jag och Danni hem till henne och lyckades göra världens godaste kladdkaka.. som albin och filippa råkade kladda ut över hela golvet och mattan. HAHA, Albin hade kladdkaka i heeela byxfickorna! Så himla sött!

Jag och Danni hade det iallafall lika awesome som vanligt och vi har läst på om killar... hahaha vi är så jäkla gryma vaaa!

Sedan tog vi en promenad hem till mig... eller aa, jag promenerade och Danni cyklade väldigt långsamt, haha så typiskt oss! Påväg hem träffade vi iallafall på en gullig grabb som insisterade på att lägga till oss på fejjan så ja, Felicia är nu vän med Jacob haha! steeeekarn! HAHA



// Frillan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0