supersnabba silver felicia

Jag försov mig imorse. hehe eller jag vet inte riktigt om det räknas som försovning om man själv stänger av alarmet på morgonen eftersom man tänker att man ändå inte kommer somna om.. jag vaknade en halvtimme innan vi skulle åka men supersnabba silver felicia hinner med allt iallafall och är i skolan i god tid som vanligt!
Dagen har egentligen varit så extreeemt ovärd. Mattelektionen var väl iförsig ganska viktig men resten av skoldagen liksom... Fab5(minus hanna, som skulle på arbetsintervju! Vuxenpoäng till henne där ja!) plus rob och alve gick och fikade, sedan var vi snabbt tillbaka i skolan igen men det blev inte så mycket med fysiklektionen så jag, danni, rob och alve gick till stan. Till Stuk för att vara mer exakt, där robbie köpte en galet snygg jeansskjorta!

Sedan gick vi tillbaka allihop och var på handledning ett tag. Några timmar senare hamnade jag, danni, rob och alve på macidonken (eftersom vi inte fick några sittplatser på stadsbibblan)... hehe men plugg blev det iallafall! Fy fasen vad vi är braaaaa

Imorgon är det matte nationella and I couldn´t care less... hehe okej jag bryr mig visst. Det känns lite jobbigt att sitta still i 4h men jag och danni tog en sväng förbi 4-gott förut så vi ska nog överleva hihi

Sweet dreams!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0