POTATISTABBEN

Nu har jag kört spinning, så himla härligt efter mitt träningsuppehåll (på tre dagar)... träningsnarkoman, hej igen!

Imorgon har vi den där jäkla orienteringen, jag har ångest som satan! Jag kommer ju tappa bort mig i skogen... jobbigt läge frillan!

Efter våran lilla tur i skatås ska vi hem till vårat fina födelsedagsbarn Hanna och fira henne! Sedan blir det Veronica Maggio på Liseberg med brudarna! Yeeeeey

Åh jag har ju glömt att berätta om min extremt klockrena brosha.
Haha han har nämligen prao nu och han praoar på någon krog så han lagar mat och hackar grönsaker hela dagarna. Det är nog väldigt bra för honom eftersom han förmodligen är sämre i köket än Becka t.o.m (no offence)
haha, i vilket fall som helst hade han fått i uppgift häromdagen att skala potatis. Eller att skala dem var väl att ta i, han skulle trycka på en knapp så skalades potatisarna automatiskt. När han hade tryckt på knappen tyckte han inte riktigt att allt skal var borta så han tryckte på knappen igen... även fast han inte skulle det.
Det slutar iallafall med att några irriterade kockar får göra potatismos av alltihop eftersom halva potatisarna var bortskalade. hahaha!





// Felicia

Kommentarer
Postat av: becka( den kunniga i köket...)

klockrent och en snygg räddning! hehe jag kanske behöver göra den någon gång, inte för att jag skulle kunna laga riktigt potatismos! HAHAHAHA

2011-05-19 @ 22:13:19
URL: http://daniellarebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0