Nothing But Love

Jag och Johanna tog en långpromenad. Egentligen skulle hon vara med mig och Jennifer tonight men eftersom vi bland annat ska kolla på hockey vägrade hon joina! haha
Så det slutade med att jag och johanna tog en promenad för att catcha up lite... vi har ju faktiskt inte setts på hela TVÅ-Å dagar! haha katastrof! Hihi det var iallafall helt awesome!

HAHAHAHA kolla vad jag hittade på mig och Johanna! *dör*




hahaha jag hoppas verkligen detta var en maskerad eller något... men vad i helvete är vi utklädda till (?)

Åh vad skoj det ska bli att träffa Jennifer igen! saknar henne like crazy ju!

// Felicia

Kommentarer
Postat av: danniiiii

HAHAHA så fina !

2011-05-06 @ 21:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0