PANTAD TJEJ

Nu har jag varit nere vid havet med några i the gang! Så jäkla härligt men det blev lite kallt efter ett tag! Hahaha av någon anledning kommer vi in på hockeyspelare...
EMELIE: "Men alltså, om man är hockeyproffs måste man ju liksom ha ett annat jobb också!"
JAG & JOHANNA: "... Fast nej!"
JAG: "Emelie, du vet att man tjänar hur mycket som helst om man är hockeyproffs va??"
JOHANNA: "Ja, typ Henrik Lundqvist liksom!"
EMELIE: "va.. vadå.. gör man?? Jag trodde typ de jobbade på Burger King eller något vid sidan av..."
Jag och Johanna dör av skratt
EMELIE : "Jaha.. men typ zlaaaatan då?"
Jag och Johanna dör igen eftersom Emelie inte uttalar det zlatan utan zlaaatan
EMELIE: "... jag tänkte att han kanske jobbade på typ IKEA också?"
Haha vi hade väldigt skoj iallafall och Emelie är pantad..
Wiiiii nu är robin hemma! Big like på den måste jag säga :D
// Fillefilé

Kommentarer
Postat av: hanna

fanken vilken frään header du fått till!!! pussssa

2011-05-09 @ 21:04:48
URL: http://elsahanna.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0