WHEN THINGS DOESN´T GO RIGHT...GO LEFT

Känner att jag har en riktig otursdag på gång...
Dagen började med att jag tappade deo-locket under handfatet två gånger, tappade juicekorken i det uppfyllda glaset, tappade tandborsen med tandkräm på golvet som jag sedan råkade trampa i när jag skulle tvätta bort, gjorde sönder tre eller fyra tofsar när jag skulle sätta upp håret och slog i armbågen i duschen... seriöst, hur ska det gå idag egentligen!?

Nu sitter jag iallafall i skolan och Andreas spelar klassisk musik på högsta volym... haha! Nu vill jag bara att mina kära klassisar ska komma!



// Felicia/Fille/Frillan/Fillefilé/Frillanprillan/Filleprille aka Cecilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0