"Daniella är jättelång och har ett fel med sitt öga"

Skolan gick bra förutom att robin tryckte upp ett jäkla knäckebröd i munnen på mig... det gör ont ba så ni vet så prova inte det hemma.
Efter skolan åkte jag, D och H till Jensen´s och käkade lunch, vi var ungefär så hääääär nära att ta en springnota men det gjorde vi ju inte. Bara för det slog karman till och de glömde ta betalt för glassen. Ojojoj
Efter det, och en sväng på stan, åkte vi hem till rebecka den käcka på middag, där va bästa hanna och isabelle också. Så himla mysigt och gott och skoj och roligt och jag älskar mina fina tjejer!
Nu är jag hemma och funderar på vad jag ska hitta på nu. Imorgon ska jag iaf göra allt för att få till en förändring i håret, yep det blir morgondagens mission.
Sov så gott allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0