Listen To Your Heart

Matteprovet gick så jäkla dåligt så man kan inte så mycket annat än att skratta åt det. så hahahah
Spanska hörförståelsen gick däremot bättre så yaaay.
Efter skolan gick jag, D och R och fikade på nya eh som öppnat precis vid våran skola, vi kommer sååååå bli stammisar där!
Nu har jag varit och tränat, det blev två pass för Lisa ville ha med mig på Zumba och jag ville på spinning så ja, nu känns det lite.
Haha asså Zumba tycker jag inte är speciellt kul egentligen eftersom jag känner mig som världens jäkla svenne, rör mig som ett kylskåp typ. Så tittar man på ledaren som shakar sina höfter lika mycket som tanterna inte shakar alls utan mer står och vaggar. Haha det ser så jäkla kul ut så man dör. Satt fortfarnade och skrattade åt Zumbapasset på spinningen.
Just precis exakt just nu ligger jag i sängen, tänt massa ljus och har precis duschat. Nu måste jag käka något, ha det fiiiint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0