freeeedag baby!

Idag hände det inte så mycket i skolan, vi ägde på kemilabben osv.
Sedan hade vi gympa och jag hade glömt kläder men jag och becka hade roligt ändå. HAHAH
Efter det drog vi till Max och käkade hamburgare och sedan till 4-gooooooott. Där sprang vi på emelie slemmelie så jag fick åka buss hem med henne, snällt!
Ikväll kommer kanske Robin och Alve hit, vet inte riktigt vad som händer eftersom de är lite röriga.
Robin är världens crybaby och har typ en spricka i foten och vet inte om han kan vara med på matchen i ulricehamn i morgonbitti, om han ska dit kan han ju inte komma hit ikväll liksom. I vilket fall tycker jag att han borde bestämma sig snart.
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0