"-Jag gillar att vara nyfiken, det är därför!" - William

Haha jag fick en ny bf på jobbet idag. William 7 år. Så himla gullig! Han va mig hela tiden och så satt vi och läste i min biologibok. Jag hade ju egentligen tänkt plugga men vi bara bläddrade igenom hela boken medan han pekade på VARJE bild och sa "- Vad är det här?" hahaha, hur fasen förklarar man för en sjuåring vad en kromosom är liksom. Jag lärde honom vad en cell är iallafall, och då undrade han om man har ansiktceller och tröjceller också, haha så gulligt!
Nu är jag hemma och tänkte vara duktig och skriva klart bokredovisningen och skicka den till Hans... tror ni inte jag skickade fel redovisning till honom då eller, orkar inte med mig själv.
Nu ska jag joina jeppe framför hockeyn :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0