Addicted

Bon dia!
Allt är jättebra här men man äter helt skevt bara. Idag fick jag sà äcklig lunch sá nej det gick liksom inte. Dessutom äter vi inte frukost i denna familjen och vi har inte ätit middag än. Frillan är med andra ord lite hungrig nu.

Jag försov mig imorse, Pau väcker mig precis när vi ska gá, jäkla idiot HAHA. Aja sá jag hade inte laddat mobilen vilket fall sá jag stängde av den under dagen. När jag skulle sätta pá den igen inság jag att jag inte kan pin-koden, eller jo jag kan den men den funkar inte. Ringde mamma med en kompis mobil sá hon kollade upp den rätta koden. Jag hade ett sista försök kvar och nu hade jag ju änligen rätt kod... eller? Haha den funkade inte heller, sá nu är min mobil lást till jag kommer hem. Den är ju kul... inte

Aja skit samma, nu ska  jag njuta av dom sista dagarna här! PUSS PÁ ER <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0