njut av musiken, njut av musiken i din ipod

Jag har hunnit med så himla mycket idag va!
Efter skolan va vi på handledning och krossade alla mattetal, nää juste vi skrattade bara haha
När jag kom hem kom emelie hit en stund och vi fick snackat igenom ett och annat. Sedan åkte hon hem så jag kunde börja packa, det gick ungefär ganska bra till mamma kom hem. Då började hon lägga fram hur mycket grejer som helst som jag ska ha med mig och jag känner ba lite att det är no way att jag kommer kunna stänga min väska imon.
Efter ett tag orkade jag inte med min kära moder så jag åkte till Lisa en sväng. Sedan kom jag hem till en väldigt glad? pappa som hojtar :"Halluuuuu gumman!".
Så aa, han lugnade ner mamma lite. Men ändå, jag ska vara borta tio dagar not a lifetime.
Imorgon har vi matteprov, taggaaaaa
Ha det fiiiiiiint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback