BILEN GJORDE SOM JAG VILLE

Idag övningskörde jag för första gången! Jag krockade inte med något, how awesome am I!
Hehe nej men jag lärde mig att köra, växla, blinka, bromsa jaa grunderna typ. Jätteskoj verkligen! (becka style)
Ah, sedan åkte jag och mammi vidare (hon körde) och köpte massa grejer till mitt rum för hon tycker det är alldeles för tråkigt och vitt... Efter det tog vi en sväng till torget så jag fick köpt en sjal på raglady och ett id puder.
En heldag med mami avklarad.
Nu skulle jag egentligen städa mitt rum men jag stökade ner ännu mer istället så nu sitter jag i sängen och städar inte.
Snart ska jag åka till min johannapanna
Detta är faktiskt en maskerad.... Vi klädde ut oss till varandra.
Ha det fint!
// Fillefilé

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0