GRÖNA PLUS

Shit, gröna plus va längesen!
Idag va det skola, precis som vanligt! Det va najs och eftersom jag, D, H och R är bäst i världen stannade vi kvar och gjorde nästan klart kemin :)))))))
Sedan gick vi och köpte glass!
Nu har jag precis kommit hem. Jag har nämnligen jobbat i hockeycafét idag. Hade verkligen glömt bort hur kul det är att titta på hockey, crazy! Lite störande bara att jag va i cafét och inte riktigt kunde se men jag gick ut och tittade så snart jag kunde!
Alve är i hovås ishall och tittar på när hovås har träning. Han kollar nämnligen runt lite på vilket lag han ska börja i. Jag tycker han borde börja i Bäcken så blir det lite roligare på jobbet. punkt
Chaa Chaa
// Frillan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0