Gyllenskog - Rebecka

Vi va så jäkla grymma på fotbollen idag va, helt stört. NOT
Världens mest efterblivna naturklass aka N2a kom som förväntat väldigt sist. Men det gör inget, vi hade kul iallafall. Det är det viktigaste hahaha
Jag och Nossebro stod iallafall och frös vid sidan av eftersom vi insett att vi inte skulle tillföra så mycket till laget....
Efter all denna fotboll i extremt svenskt väder drog jag, Hanna, Becka, Danni och Alve till el stado. Becka och Danni provade kläder på HM i typ flera timmar, alve klagade på hur trött han va i typ flera timmar och jag frös i typ flera timmar, det gick bra för oss!
Sedan åkte nossebro hem till nossebro, danni till knippla  och vi andra träffade Alexandersson en sväng. Efter det kom 11:an och jag&Becka åkte hem till henne. Vi käkade pizza åå sånt och sedan gick vi på bio. Friends With Benefits, sjukt bra!
Becka har once again proved she´s a retard men jag älskar henne ändå! Tack för en grym dag (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0