Hej jag är en struts och jag är bäst i hela världen

Igår överraskade vi dannebanne lite eftersom hon fyller tant imorgon! Eftersom jag var tvungen att hålla kvar henne i stan medan becka och hanna sprang och köpte present fick jag hitta på massa grejer att göra när vi redan hade varit i ALLA affärer eftersom R&H är seeegast i hela världen...
... hehe så aa, vi provade strutsmössor på firren.
Till slut kom iallafall hanna och becka! Vi fick med Danni till hard rock och upp i göteborgshjulet som hon tjatat om att hon vill åka i typ ett år. Igår var dagen då hon äntligen fick åka och jag fixade in oss i vip, yeeeah
Rebecka bevisade för oss ännu en gång hur extremt mycket hon behöver en hörapparat. Hon hör så jäkla fel, haha helt sjukt! Hon fick Fifi till Rostbiff och "-Ska vi gå in här eller?" till "-Vart är Blake?". Och så mycket fler grejer som jag inte tänker ta på bloggen men bara så nu vet. Rebecka är döv.
Sedan åkte jag och dövtjej_94 med danni hem och bara hade det awesome.
Nu är jag hemme igen och jag är helt slut. Snart ska jag träffa Emelie och Lisa, woop woop (dövtjej_94 style)
Ha det gott!
// Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0